Termeni si conditii

Termeni si conditii

Studio 545

Denumire

Studio 545 este denumirea comerciala a Farcaș Andreea Valentina PFA., persoana fizica autorizata de nationalitate romana, avand sediul social in Targu Mures, Piata Teatrului, nr. 5A, ap. 39, numar de ordine in Registrul Comertului F26/1129/2020, cod unic de inregistrare fiscala 43443761. Telefon: 0762974362. E-mail: andreea.brtl@gmail.com.


Definitii

  • Vanzator

    Studio 545
  • Cumparator

    Orice persoana fizica care are varsta peste 16 ani sau persoana juridica sau orice entitate juridica care isi face un Cont in Site si efectueaza o Comanda.

  • Client

    Poate fi orice persoana fizica care are varsta peste 16 ani sau persoana juridica care are sau obtine acces la Continut, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre Studio 545 (electronic, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare existent intre Studio 545 si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui Cont.

  • Utilizator

    Orice persoana fizica care are varsta peste 16 ani sau persoana juridica inregistrata pe Site, care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, si-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din sectiunea Termeni si Conditii.

  • Cont

    sectiunea din Site formata dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite Cumparatorului transmiterea Comenzii si care contine informatii despre Client/Cumparator si istoricul Cumparatorului in Site (Comenzi, facturi fiscale, etc.)

  • Site

    Magazinul online gazduit la adresa web https://studio545.ro/

  • Comanda

    Un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul Site-ului intentia sa de a achizitiona Bunuri de pe Site.

  • Bun

    Orice produs listat pe Site, inclusiv produsele mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului ca urmare a Contractului incheiat.

  • Contract

    Reprezinta contractul la distanta incheiat intre Vanzator si Cumparator, fara prezenta fizica simultana a Vanzatorului si a Cumparatorului.

  • Continut

    – toate informatiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;

    – continutul oricarui e-mail trimis Cumparatorilor de catre Vanzator prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;

    – orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre Vanzator, Cumparatorului, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta;

    – informatii legate de Bunurile si/sau tarifele practicate de Vanzator intr-o anumita perioada;

    – informatii legate de Bunurile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care Vanzatorul are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada;

    – date referitoare la Vanzator, sau alte date privilegiate ale acestuia.

  • Review

    O evaluare scrisa de catre detinatorul sau beneficiarul unui Bun, evaluare redactata pe baza experientei personale si capacitatii acestuia de a realiza comentarii pertinente și de a spune daca Bunul respecta sau nu specificatiile mentionate de catre producator.

  • Rating

    Modalitate de exprimare a gradului de satisfactie a unui Utilizator/ Client/ Cumparator fata de un produs. Rating-ul se exprima sub forma de stele, fiecare Bun putand primi un punctaj de la o stea, la cinci stele. Acest grad de satisfactie va fi asociat intotdeauna review-ului scris de Utilizator/ Client/ Cumparator asupra unui Bun.

  • Comentariu

    Apreciere sau observatie cu scop critic, pe marginea unui Review sau a unui alt comentariu.

  • Intrebare

    Formula de adresare catre alti Utilizatori/ Clienti/ Cumparatori cu scopul de a obtine informatii despre Bunurile din pagina respectiva.

  • Raspuns

    Informatie scrisa care este transmisa Utilizatorului/Clientului/Cumparatorului care a adresat o Intrebare in Site, in pagina unui anumit Bun. Raspunsul reprezinta o explicatie oferita de un Utilizator/Client/Cumparator unui alt Utilizator/Client/Cumparator in cadrul unei discutii.


Plasarea comenzii

Cum pot plasa o comanda

Accesul in vederea efectuarii unei Comenzii ii este permis oricarui Utilizator/Cumparator.

Prin inregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale.

Notificarea primita de catre Cumparator, dupa efectuarea Comenzii are rol de informare si nu reprezinta acceptarea Comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.

Comunicarea cu Vanzatorul se poate realiza prin interactiunea directa cu acesta, inclusiv prin suport online (Live Chat)  sau prin adresele mentionate la sectiunea “contact” din Site.

Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.

Pentru motive justificate Vanzatorul isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul Utilizatorului/ Cumparatorului in vederea efectuarii unei Comenzi si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Utilizatorului/ Cumparatorului pe Site, actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel Vanzatorul. In oricare dintre aceste cazuri, Utilizatorul/ Cumparatorul se poate adresa Vanzatorului, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor susmentionate.

Toate informatiile folosite pentru descrierea Bunurilor si/sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

Pentru motive justificate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor si/sau Serviciilor din Comanda. Daca modifica cantitatea de Bunuri si/sau Servicii din Comanda va anunta Cumparatorul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia Vanzatorului la efectuarea Comenzii si va returna suma achitata.

Contractul se considera incheiat intre Vanzator si Cumparator in momentul primirii de catre Cumparator de la Vanzator, prin intermediul postei electronice si/sau SMS a notificarii de expediere a Comenzii.

Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in fiecare Comanda. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.

Vanzatorul va transmite Cumparatorului factura aferenta Comenzii ce contine Bunuri vandute, precum si pentru orice alte plati aferente Comenzii, exclusiv in format electronic, prin adaugarea facturii in Contul Cumparatorului sau prin posta electronica, la adresa de e-mail mentionata de Cumparator in Contul sau.

Pentru o corecta comunicare a facturii aferente Comenzii, Cumparatorului ii revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din Contul sau si de a accesa informatiile si documentele aferente fiecarei Comenzi, existente in Cont.

Prin aceasta modalitate de comunicare Cumparatorul, accesand Contul sau, va detine o evidenta a facturilor emise de Vanzator, putandu-le salva si arhiva la randul sau in orice moment si in orice modalitate pe care o doreste.

Prin trimiterea Comenzii, Cumparatorul isi exprima acordul sa primeasca facturile in format electronic prin adaugarea acestora de catre Vanzator in Contul sau prin intermediul postei electronice, la adresa de e-mail mentionata in Contul sau.

In cazul in care aceste informatii sunt indisponibile mai mult de 48 (patruzecisiopt) de ore in Cont, te rugam sa ne sesizezi acest aspect pe adresa de mail: andreea.brltl@gmail.com.


Preturile

Cum sunt stabilite preturile

Toate tarifele aferente Bunurilor si/sau Serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate in lei (RON) si includ T.V.A.

Pretul afisat este corespondent produsului descris si include si costurile de transport.

Orice completare sau schimbare a modelului solicitata de Cumparator va avea un alt pret, calculat in functie de complexitatea comenzii, in plus sau in minus, unde este cazul.

Vanzatorul asigura preturile descrise explicit pe platforma site-ului. Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica preturile in orice moment, fara o notificare prealabila, exceptand comenzile in derulare.


Modalitatea de plata

Cum pot plati

Plata se poate face exclusiv online cu card bancar. Studio 545  foloseste pentru tranzactiile online serviciile Netopia Payments. Plata se bazeaza pe un sistem securizat de procesare a tranzactiilor online care ofera confidentialitate, siguranta si simplitate in achizitia produselor si serviciilor prin Internet. Datele cardului Cumparatorului ajung direct la banca, nimeni altcineva neavand acces la ele.

Pentru platile online Vanzatorul nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumparator, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Cumparatorul.

In cazul produselor realizate pe baza de comanda, la incheierea comenzii Cumparatorul va achita un avans de 25% din valoarea totala a comenzii, daca aceasta depaseste 300 de lei. Avansul se va achita in maxim sapte (7) zile de la data incheierii comenzii. In cazul neachitarii avansului, comanda va fi anulata si va putea fi reluata ulterior urmand pasii initiali. Restul de plata se va achita la livrare, in cont sau curierului, ca ramburs, in functie de situatie. Pentru comenzi in valoare toala mai mica de 300 de lei nu se percepe avans.


Confirmarea comenzii

Ce inseamna

Clientul/ Cumparatorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adaugarea Bunurilor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate expres. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un Bun este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui Bun in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a Bunului.

Prin finalizarea Comenzii Cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii.

Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca Vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea Cumparatorului.


Anularea comenzii

Cum anulez o comanda

Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:

neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului, a tranzactiei, in cazul platii online;

invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de Studio 545, in cazul platii online;

datele furnizate de catre Client/Cumparator, pe Site sunt incomplete si/sau incorecte;

In cazul in care un Bun comandat de catre Cumparator, nu poate fi livrat de catre Vanzator, acesta din urma va informa Clientul/Cumparatorul asupra acestui fapt si va returna in contul Cumparatorului contravaloarea Bunului, in termen de maxim 7 (sapte) zile de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Cumparatorul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a Contractului.

Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun, in termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decat cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renuntare la un Serviciu expira in termen de 14 zile de la:

– ziua in care Cumparatorul intra in posesia fizica a ultimului Bun – in cazul in care Cumparatorul comanda printr-o singura comanda produse multiple care vor fi livrate separat

– ziua in care Cumparatorul intra in posesia fizica a ultimului Bun sau a ultimei piese – in cazul livrarii unui produs care consta din mai multe loturi sau piese

Posibilitatea anularii unei comenzi sau livrari este disponibila in contul de client, sectiunea „Comenzile mele”??.

In cazul in care anularea nu mai este posibila din cont, daca te-ai razgandit si nu mai vrei un produs din comanda, vrei alt produs decat cel comandat sau nu mai vrei niciunul dintre produsele comandate, ne poti anunta cat mai repede la 0762974362.


Returnarea comenzii

Cum returnez

In cazul in care Cumparatorul decide sa se retraga din Contract, acesta va putea completa online formularul de retur ce se regaseste la adresa http://www.studio545??

In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv. In cazul in care Comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii Vanzatorului de catre Cumparator asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnata prin restituire in contul din care a fost efectuata plata sau prin generarea unui voucher cu valoarea produsului returnat;

Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea Bunurilor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate.

Daca Bunul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou ( accesorii lipsa, Bunul este deteriorat), ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea Bunului in stadiul initial, dupa caz.

Obiectele realizate pe comanda, nu se returneaza. Daca se cere returnarea din varii motive, cumparatorul va trebui sa instiinteze vanzatorul, in scris, si sa informeze motivul acestei decizii. Se va incerca aducerea obiectului la nivelul asteptarilor cumparatorului, daca acesta prezinta diferente fata de comanda incheiata.

Orice comanda incheiata se poate anula doar inainte de a incepe lucrul efectiv la ea. Vanzatorul nu va accepta anularea comenzii o data ce produsul a fost predat curierului, decat prin aplicarea unei taxe de anulare de cca treizeci la suta (30%) din valoarea comenzii, pentru a acoperi costurile generate de aceasta. Stuidio  545 va accepta anularea comenzilor numai dupa o discutie de clarificare cu cumparatorul.

Deoarece, in cazul vanzarilor la distanta Cumparatorul nu are posibilitatea de a verifica Bunurile inainte de incheierea contractului, acesta are dreptul de a se retrage din contract. Din acelasi motiv, Cumparatorului i se permite sa testeze si sa verifice Bunurile pe care le-a cumparat in masura in care este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a Bunurilor. 

Cumparatorul este responsabil doar pentru diminuarea valorii Bunurilor care rezulta din manipulari altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii Bunurilor.

In cazul in care Cumparatorul isi exercita dreptul de retragere dupa ce a utilizat Bunurile intr-o masura care depaseste limita necesara stabilirii naturii, caracteristicilor si modului de functionare a acestora, Cumparatorul  este responsabil pentru eventuala diminuare a valorii Bunurilor.

Accesoriile aflate in cutia Bunului precum si ambalajul original al acestuia fac parte integranta din Bun. Ca urmare,  recomandam Cumparatorului atunci cand isi exercita dreptul de retragere din contract sa il returnezein ambalajul original nedeteriorat, protejat prin infoliere cu folie pentru ambalat din plastic stretch sau ambalat in cutie din carton (fara etichete lipite pe acesta, fara taieturi, rupturi etc.) si impreuna cu toate accesoriile acestuia.

Bunurile returnate ce prezinta urme de uzura (pete, zgarieturi, indoituri, fisuri, lovituri etc.) se accepta retur numai dupa aducerea lor la conformitate, implicand  costurile de igienizare, cosmetizare, reparare, inlocuire a eventualelor piese deteriorate si aducere la o forma comerciala in vederea vanzarii ca produs Reconditionat / Resigilat. Valorea finala se stabileste in functie de valoarea pieselor ce trebuie inlocuite si a manoperei de reconditionare sau ca diferenta dintre valoarea initiala a produsului nou si valoarea de revanzare a produsului folosit.

Orice diminuare a valorii Bunurilor rezultata din manipularea acestora altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii Bunurilor este in responsabilitatea Cumparatorului. Pentru claritate, din pretul total al Bunului returnat, Vanzatorul va retine o suma de bani ce reprezinta diminuarea valorii Bunului in proportie de 5%-50% din valoarea initiala a Bunului, dupa caz. Contravaloarea taxei de diminuare va fi comunicata catre Cumparatorului la receptionarea Bunurilor returnate.


Livrarea produselor

Ce se intampla dupa plasarea comenzii

Dupa plasarea unei Comenzi, Cumparatorul poate urmari statusul acesteia din Contul sau de Client, in sectiunea “Comenzile mele”.

Comanda este trimisa curierului si livrata in termen de 2 pana la maxim 7 zile lucratoare. Pentru comenzile plasate in zilele libere legale sau in weekend, comenzile pot intarzia maxim o zi.

Livrarea se face prin curier, costul transportului fiind inclus in pretul produsului afisat pe site.

Toate comenzile se trimit prin curierul contractat de Vanzator. Vanzatorul nu isi asuma vina pentru eventualele deteriorari aparute la transport, luand masuri pentru ambalarea corespunzatoare a produselor, insa isi ia angajamentul de refacere a oricaror parti deteriorate fara un cost suplimentar*.*in limita valorii de 200 de lei.

Vanzatorul garanteaza ca obiectele comercializate nu contin defecte vizibile la momentul livrarii.


Copyright

Ce se intampla dupa plasarea comenzii

Studio 545

Toate imaginile si informatiile expuse pe acest site sunt proprietatea Vanzatorului si orice folosire a lor sau redare intra sub incidenta legii copyright-ului/ a dreptului de autor, conform Legii nr.8/1996, modificata si completata prin Legea nr.285/23iunie2004 si OUG nr.123/1 septembrie 2005.

Dupa Conventia de la Berna nu mai este necesara indicarea faptului ca o opera este protejata de drepturile de autor atata timp cat „proprietatea intelectuala a unei opere literare, artistice sau stiintifice corespunde autorului pentru simplul fapt ca el a creat-o” si „sunt considerate obiecte ale proprietatii intelectuale toate creatiile originale literare, artistice sau intangibile, cunoscute acum sau care se vor inventa in viitor”. In lumea digitala se aplica aceleasi legi ale proprietatii intelectuale si drepturilor de autor ca si pentru toate celelalte creatii originale.


Raspundere

Raspunderea partilor

Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor dupa livrare si in special pentru pierderea acestora.

Prin crearea si utilizarea Contului, Utilizatorul/ Cumparatorul isi asuma raspunderea pentru mentinerea confidentialitatii datelor de Cont (user si parola) si pentru gestionarea accesarii Contului, si, in masura permisa de legislatia in vigoare, este responsabil de activitatea derulata prin intermediul Contului sau.

Prin crearea Contului si/sau utilizarea Continutului si/sau plasarea Comenzilor, Clientul / Utilizatorul/ Cumparatorul accepta in mod expres si fara echivoc Termenele si Conditiile Site-ului in ultima versiune actualizata care este comunicata in cadrul Site-ului, existenta la data crearii Contului si/sau utilizarii continutului si/sau la data plasarii Comenzii.

Vanzatorul isi rezerva dreptul de a actualiza si modifica periodic Termenele si Conditiile Site-ului pentru a reflecta orice modificari ale modului si conditiilor de functionare a Site-ului sau orice modificari ale cerintelor legale. Documentul este opozabili Clientilor / Utilizatorilor/ Cumparatorilor de la momentul afisarii in Site.  In cazul oricarei astfel de modificari, vom afisa pe Site versiunea modificata a Documentului, motiv pentru care va rugam sa verificati periodic continutul acestui Document.

Orice tentativa de frauda, tentativa de acces neautorizat va fi raportata autoritatilor competente. Pentru orice conflict/litigiu aparut se incearca rezolvarea pe cale amiabila intre Cumparator si Vanzator. In cazul in care nu se reuseste acest lucru, se vor aplica prevederile legale romanesti din acest domeniu, competenta revenind instantelor de judecata.


Scrierea de review-uri, comentarii, intrebari si raspunsuri

Cum procedez

Scrierea de Review-uri, Comentarii, Intrebari si Raspunsuri se poate face, de catre Utilizatori/Clienti/Cumparatori, in sectiunile “Intrebarile si raspunsurile clientilor” si “Review-uri”. Informatiile inscrise pot fi atat pozitive, cat si negative, si se vor referi la caracteristicile si modul de folosire al unui produs sau serviciu.

In momentul inregistrarii unui anumit Review/Comentariu/Intrebare/Raspuns pe Site, Utilizatorii/Clientii/Cumparatorii acorda Vanzatorului o licenta neexclusiva, perpetuua, irevocabila, nelimitata teritorial si dau dreptul Vanzatorului de a utiliza, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, distribui si de a afisa acest continut.

Fiecare Utilizator/ Client/ Cumparator, in momentul inscrierii de Review/ Comentariu/ Intrebare/ Raspuns in sectiunile mentionate, se angajeaza sa respecte urmatoarele reguli:

  • sa faca referiri doar la caracteristici si/sau modul de utilizare al unui anumit produs sau serviciu, evitand informatii legate de aspecte ce se pot schimba (pret sau oferte promotionale) sau informatii care tin de modul desfasurarii Comenzii;
  • sa foloseasca doar limba romana. Sunt permise si cuvintele sau expresiile care, desi nu sunt considerate romanesti, sunt de larga utilizare in toate mediile referitoare la domeniul respectiv (ex.: mouse, notebook, plug and play);
  • sa utilizeze un limbaj corespunzator, neofensator, fara termeni care pot jigni sau afecta oricare alt Utilizator/ Client/ Cumparator;
  • sa se asigure de incadrarea corecta a continutului introdus pe Site astfel: orice Intrebare va fi inscrisa in sectiunea “Intrebarile si raspunsurile clientilor”, si orice Review va fi inscris in sectiunea “Review-uri”;
  • sa se asigure ca informatiile introduse de ei sunt realiste, corecte, neinselatoare si in conformitate cu legile aplicabile, respectand astfel inclusiv drepturile altor parti, drepturile de autor, de marca comerciala, de licenta sau alte drepturi de proprietate, publicitate sau intimitate;
  • sa foloseasca aceasta facilitate doar pentru a comunica sau a obtine detalii suplimentare referitoare la un anumit produs sau serviciu de pe Site fara a face referire catre alte firme ce promoveaza vanzarea si cumpararea de produse;
  • sa nu furnizeze sau sa solicite, in niciun mod si in nicio masura, date personale (detaliile de contact, informatii despre adresa de livrare sau de domiciliu, numere de telefon, adrese de email, nume si/ sau prenume etc.) sau orice alta informatie care poate determina dezvaluirea acestor date personale;
  • sa nu inscrie informatii si/ sau detalii despre URL-uri (legaturi) din alte site-uri comerciale ce desfasoara aceeasi activitate comerciala ca si Vanzatorul;
  • sa nu incerce fraudarea serviciilor puse la dispozitie de catre Vanzator sau sa inscrie Review-uri/ Comentarii/ Intrebari/R aspunsuri care sa contina materiale de natura publicitara;
  • sa nu utilizeze Review-ul/ Comentariul/ Intrebarea/ Raspunsul ca mijloc de comunicare cu Vanzatorul, in acest sens se vor folosi datele de contact ale Vanzatorului inscrise pe Site.

Pe langa o evaluarea realista critica, in momentul inscrierii unui Review, Utilizatorul/ Clientul/ Cumparatorul va adauga si un Rating relevant pentru produsul sau serviciul aferent. Review-urile, impreuna cu Rating-urile corespunzatoare lor, vor influenta Rating-ul general al produsului sau serviciului, numar care apare intre paranteze langa titlul acestora. Astfel, un Review insotit de un Rating mare duce la o crestere a Rating-ului general, iar un Review insotit de un Rating mic duce la o scadere a Rating-ului general.

Utilizatorii/ Clientii/ Cumparatorii ce inscriu Review-uri la care ataseaza fisiere foto sau video vor respecta urmatoarele reguli:

  • fisierele incarcate vor contine imagini si/sau videoclipuri care se refera la produsul sau serviciul pentru care se scrie Review-ul, asigurandu-se ca fisierele incarcate respecta drepturile de autor;
  • fisierele incarcate nu vor contine violenta, continut pentru adulti, limbaj licentios sau alt continut care ofenseaza o persoana/un grup pe baza rasei sau a originii etnice, a religiei, a handicapului, a sexului, a varstei, a statutului de veteran,  a orientarii sexuale sau politice;
  • fisierele incarcate nu vor contine informatii legate de alte persoane;
  • fisierele incarcate nu vor contine URL-uri sau watermark-uri catre site-uri ce desfasoara aceeasi activitate comerciala ca Vanzatorul.

Cand un Review/ Comentariu/ Intrebare sau Raspuns este semnalat de catre un Utilizator/ Client/ Cumparator ca avand un continut inadecvat, dintr-o perspectiva strict subiectiva, acest continut este examinat cu atentie de catre Vanzator pentru a determina daca incalca Termeni si Conditii Site. Textele, fotografiile sau videoclipurile introduse sunt eliminate din Site numai dupa examinarea acestora de catre Vanzator.

In cazul in care Vanzatorul constata incalcarea Termenelor si Conditiilor in mod repetat, acesta isi rezerva dreptul de a suspenda posibilitatea Utilizatorului/Clientului/Cumparatorului de a inscrie Review-uri/Comentarii/Intrebari sau Raspunsuri in sectiunile “Intrebari si raspunsuri ale clientilor” si “Review-uri”.


INFORMATII PRIVIND DEEE

privind deseurile

Deseurile de echipamente electrice si electronice (DEEE) pot contine substante periculoase ce au un impact negativ asupra mediului si sanatatii umane in cazul in care nu sunt colectate separat. Avand in vedere prevederile OUG 195/2005 – referitoare la protectia mediului si O.U.G. 5/2015 privind deseurile de echipamente electrice si electronice, clientii vor avea in vedere urmatoarele: cumparatorii au obligatia de a nu elimina deseurile de echipamente electrice si electronice (DEEE) ca deseuri municipale nesortate si de a colecta separat aceste DEEE; colectarea acestor deseuri (DEEE) se va efectua prin serviciul public de colectare a DEE si prin centre de colectare organizate de operatori economici autorizati pentru colectarea DEEE;

© Studio 545. Toate drepturile rezervate.